Eurovision

Nån annan som kollade? Jag hade ingen aning om vilka länder som var med, förutom några stycken. Ett par kompisar sa att Findland skulle vara jättebra, men jag vet inte om jag håller med. Sverige var väl okej, men jag vet inte om jag tycker om låten. Personligen fastnade jag för Englands och Irlands låtar. Jag hade hört Irlands bidrag dagen innan när en kompis tipsade mig om den och jag föll direkt för den. Helt besatt alltså. Som vanligt orkade man inte hålla sig uppe efter att bidragen körts så jag gick och la mig efter det, men hörde imorse av mamma vilka som vann. Kan inte säga att jag tyckte om låten, men den var inte helt hemsk heller. 




Puss och Kram Rulequeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0