Lukten av bränd plånbok...

Idag pressade jag plånboken full med stålar innan jag mötte upp Maddis på stan. Det tog oss inte lång stund innan jag blåst nästan 2000:- på nästan bara kläder... Även om detta var planerat så kändes det inte så där jättebra att bli av med alla pengar jag så fint sparat upp. Men den känslan försvann hemma när jag vart tvungen att packa upp alla nio påsar. Ännu gladare blev jag när alla hemma ville ha en privat modevisning. Så nu har jag stolt bäddat ner alla mina nya kläder där de hör hemma; i min garderob. 

Mina fina kassar :D

Puss och Kram Rulequeen

Kommentarer
Postat av: madurk

WOW Jill bloggar för första gången på flera månader :O

2011-08-28 @ 00:09:38
URL: http://pudel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0