Varning för klagande sjukling!

Många kan tro att det är superkul att vara hemma, men efter att ha missat skolan så mycket som jag gjort på sistone är inte roligt. Man hamnar efter och missat allt det roliga som händer på lektionerna, och jag måste erkänna att klassen kan ha ganska roligt på en enkel No lektion. Och sen är det alla jobbiga problem som uppstår, man har alldeles för många valmöjligheter när man är hemma en hel dag och jag och valmöjligheter kommer inte bra överrens. En kort sammanfattning är att jag inte haft en så underbar dag. 




Puss och Kram Rulequeen

Kommentarer
Postat av: madurk

Krya på dig <3, men vet du hur det blir på onsdag? Skulle du inte kunna be anne att säga att du inte kan komma (jag förmodar att du inte gör det) och fråga om jag själ ska sitt barnvakt elller?

2011-04-11 @ 21:56:06
URL: http://pudel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0