Hjärtat av Sverige

Idag besökte jag Stockholm med min pappa och någon som jag tvingas kalla min bror, men även någon kompis till pappa från Malmö och hennes dotter. Det blev väldigt mycket gående och mina fötter är ganska trötta. Det kändes mest som om vi bara gick in och ut i affärer, men jag lyckades ändå göra av med ganska mycket pengar. Och självklart när man är på stan så måste man ta en god fika, eller god och god, en fika i alla fall. Sen förvirrade vi oss på vägen tillbaka till tåget, men efter en lyckad resa hem så slutade vi dagen med att äta på kina. Jag som älskar friterade bananer!








Puss och Kram Rulequeen

Kommentarer
Postat av: Anonym

fula bilder

2011-04-21 @ 11:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0