Sjuklingen

Idag har man stannat hemma från skolan.
Skönt? Ja. Bra? Nej. Vi hade ju musikdredovisning idag, som vi redan skjutit upp flera gånger.
Jag vill bara få det gjort i stället för att skuta upp på det varje gång, sen ville man ju vara med på So:n eftersom vi börjar på ett nytt område idag och jag som älskar historia.
Man har visserligen haft tid att plugga franska inför provet vi har på torsdag, och så har man äntligen kommit igång med skrivandet igen.
Jag vet inte vad som hände, men helt plötsligt gick det inte.
Jag blev jätte arg eftersom jag vill kunna skriva på det jag jobbar på till Madde, vill ju helst kunna ge henne det innan avslutningen i nian.
Det är mycket kvar och att man hoppar fram och tillbaka varannan vecka hjälper ju inte precis, man fär ju dåligt samvete eftersom man började på den för ca 1 år sen.
Men nu ska jag äta ch krya på mig så jag kan gå till skolan i morgon.



Puss och Kram Rulequeen

Kommentarer
Postat av: Madurk

Naw gumman, du får krya å dig <33

Madde hade läkar tid, så du missade endast nutitdsorientering med Roland = Alltså skit mycket :O



Sen behöver du ju inte göra det så krångligt för dig, lägg skrivandet på en usb-sticka. Då kan du ju använda den även om du ar olika program, gör det inte så kompliserat, för det är det icke :D

2010-11-23 @ 18:14:24
URL: http://pudel.webblogg.se/
Postat av: lisa

det är lugnt Jill, benny va sjuk så vi hade ingen musikredovisning <3

2010-11-23 @ 19:10:30
URL: http://lisalorentz.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0